Przychodnia, z której korzystamy ja i  moje dzieci poinformowała, że wstrzymuje realizację wszelkich szczepień. Czy to zgodne z prawem?

Nie ma przeciwwskazań do tego, aby w czasie epidemii wykonywać szczepienia ochronne. Przychodnie powinny szczepić swoich pacjentów. W szczególności rekomenduje się bieżącą realizację wszystkich szczepień obowiązkowych w ramach Programu Szczepień Ochronnych u dzieci. Szczepienia powinny być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa przeciwepidemicznego.

Jeżeli Tobie lub Twojemu dziecku odmówiono szczepienia poinformuj o tym Rzecznika Praw Pacjenta pod nr 800 190 590.

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś do końca nasz artykuł. Jeżeli Cię zainteresował, to bądź na bieżąco i dołącz do grona obserwujących nasze profile społecznościowe. Obserwuj Facebook, Obserwuj Instagram.

Jeśli jesteś zainteresowany otrzymywaniem informacji o nowych publikacjach - zapisz się do naszego newslettera.