Co mam zrobić, gdy placówka lekarza rodzinnego (POZ) odmówiła mi teleporady?

Przychodnie są zobowiązane do zapewnienia pacjentowi kontaktu z lekarzem w formie teleporady. Skontaktuj się z rejestracją placówki medycznej, która poinstruuje Cię, w jaki sposób możesz skorzystać z porady lekarza. Jeśli jednak lekarz uzna, że teleporada może być niewystarczająca i zechce zbadać Cię fizykalnie, powinieneś skorzystać z wizyty osobistej. W razie nieuzasadnionej odmowy udzielenia teleporady, możesz taką sprawę zgłosić do Rzecznika Praw Pacjenta: 800 190 590.

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta

Dziękujemy, że przeczytałaś/eś do końca nasz artykuł. Jeżeli Cię zainteresował, to bądź na bieżąco i dołącz do grona obserwujących nasze profile społecznościowe. Obserwuj Facebook, Obserwuj Instagram.

Jeśli jesteś zainteresowany otrzymywaniem informacji o nowych publikacjach - zapisz się do naszego newslettera.