Kapania Fundacji Iskierka: Mirosław Zbrojewicz oswaja raka
Mirosław Zbrojewicz oswaja raka dla dzieci chorych na nowotwory w kampanii Fundacji ISKIERKA.
Mirosław Zbrojewicz, aktor znany z wielu ról teatralnych i filmowych. Wielką popularność zyskał dzięki roli gangstera „Gruchy” w „Kilerze” Juliusza Machulskiego. Teraz pomaga chorym dzieciakom wygrać z chorobą nowotworową. Właśnie ruszyła kampania społeczna „Pomóż nam oswajać raka” Fundacji ISKIERKA.
Kampania zachęca do przekazania 1% podatku podopiecznym Fundacji ISKIERKA. Jej osią są 4 krótkie filmy opowiadające historię Martynki; podopiecznej Fundacji oraz wielokrotnej mistrzyni Polski, Europy i świata w fitnessie gimnastycznym juniorów. Rak stanął na drodze jej sportowej kariery. W roli raka wystąpił Mirosław Zbrojewicz.
Materiały pokazują kolejne etapy choroby i „oswajania” raka. Od zaskoczenia i przerażenia, poprzez kolejne zmiany, jakie powoduje w życiu choroba nowotworowa, moment jej akceptacji, aż po dostrzeżenie nowych perspektyw.
Nazywamy rzeczy po imieniu
– „Pomóż nam oswajać raka” to nasza najnowsza kampania. Nazywamy w niej rzeczy po imieniu, czyli chorobę nowotworową rakiem, bo przecież to najczęstsze z nią skojarzenie. Odwołujemy się w niej do stereotypów dotyczących choroby i jej etapów. Ale pokazujemy też, jak ważne jest jej oswajanie. Historia stworzona przez duet naszej podopiecznej Martynki i aktora Mirosława Zbrojewicza opowiedziana jest dosłownie, przewrotnie; ale również z nadzieją i uśmiechem. By zatrzymać odbiorcę, sprowokować do refleksji i tym samym zachęcić go do akcji #OswajamyRaka i przekazania 1% podatku podopiecznym ISKIERKI – mówi Jolanta Czarnecka-Siwecka, Prezes Fundacji ISKIERKA.
Koncepcja kreatywna powstała przy współpracy Fundacji z agencją strategiczno-kreatywną Kava, która odpowiada także za działania promocyjne w mediach społecznościowych.
– TikTok to medium, które przede wszystkim angażuje. W związku z jego autentycznością, rosnącą popularnością wśród coraz szerszych grup odbiorców a także wyjątkową interaktywnością, dostrzegamy w nim potencjał do realizacji skutecznych kampanii społecznych. To platforma, która staje się coraz ważniejszą przestrzenią dyskusji na ważne tematy – komentuje Szymon Nowak, Marketing Manager w Kavie.
Kampania „Pomóż nam oswajać raka” potrwa do końca kwietnia.
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś do końca nasz artykuł. Jeżeli Cię zainteresował, to bądź na bieżąco i dołącz do grona obserwujących nasze profile społecznościowe. Obserwuj Facebook, Obserwuj Instagram.